10 Ekim 2016 Pazartesi

Uzaklardan Küçük Bir "SLM"

Türkiye'den uzakta bu yazıyı yazmakta kısmetmiş. Nasılsınız? Umarım keyfiniz ve sağlığınız yerindedir. Bana gelirsek yeni hayatıma alışma evresini geçtim diyebilirim. Eve gelince içeceğim o sıcak çorbanın hayalini keşke biraz daha kursaymışım diyorum. Malum, iş başa düşünce öğreniyor insan. Öğrenmek zorunda.
"Anne şimdi yardım edemem ders çalışmam lazım."
"Anne gelemem tezimin en önemli kısmındayım."
"Anne bu sene en yoğun senem (hangisi öyle değildi acaba) lütfen söylenme."
ve annemin klasik cevabı, "Bu yaz kaçarın yok o yemek öğrenilecek."
Teşekkürler anne. Israrların yeterli gelmedi ama hayat en güzel öğretmen demişlerdi... Bizim lisedeki ağırlama-gıda bölümü öğrencileri gibi hissediyorum kendimi.
Bugün taze fasülye yaptım! Ben yaptım! BEN! Eren usta! (Filmdeki müziği koyalım şuraya lütfen)

***

Dubai'de üç mevsim yaşanıyor. Şaşırdınız biliyorum. Sadece yaz havası var dediğinizi duyar gibiyim. Söylüyorum;
Sıcak - Çok sıcak- Daha da sıcak olacak. (Emre Altuğ sevgiler. Benim tayfa bilirde şimdiki nesil sanmıyorum, zor değil Google'da aratın hemen çıkar.)

Ekim ayına geldik, İzmir'in en güzel zamanlarıdır şimdi... Ne çok sıcak ne çok soğuk, içinizde tatlı bir ürperti olur. Çantanıza atarsınız uzun kollu bir şeyler. Akşamları eserse alırsınız üstünüze şal misali. Heyt. Öhöm neyse konuyu saptırmayalım. Ne diyordum? Heh, Dubai... Şemsiye kullandığım günler geride kalmaya başladı. Sabahları sıcaklık bunaltmıyor artık. Geçen denize gittik. Ekim ayında deniz keyfi. Tavaklı'da söylerlerdi. Gitmek nasip olmadı. Kite Beach sağolsun. Etrafta kitesurf yapan mı dersin, özel teknesi ile kıyıdan epeyce açılan zenginler mi dersin. Oh oh.

***

Arapça öğrenmeye mi gidiyorsun diye soran tüm tanıdıklarıma sevgilerle. Haftaya bir ay olacak, kaç kişiden duydum acaba bir sorun bakalım. Her milletten insan var burada. Bir Allahın kulu İngilizce bilmesin. Nerdeeeee... Sokakta ingilizce, markette ingilizce, hastanede ingilizce. Adamlar şakır şakır konuşuyor...

***

Sizi komik bir anı ile uğurluyorum.
Sınıf arkadaşım dört tane Türkçe kelime öğrendim dedi. Söyle bakayım dedim, başladı saymaya;
"Merhaba"
"Para yok"
"Lahmacun"
"Kömür"
Yorum sizin, mutlu kalın!

3 yorum :

  1. Selam canım instagramdan seni takip ediyorum yeni gördüm blogunu şimdide takibe aldım sende geri dönüş yaparsan sevinirim ☺️ havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 Hayatımdan Seçtiklerim

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi